Νύχτα Κρυστάλλων: Η KFC ζητά συγγνώμη για τη ναζιστική προώθηση κοτόπουλου

0
8
Νύχτα Κρυστάλλων: Η KFC ζητά συγγνώμη για τη ναζιστική προώθηση κοτόπουλου

Η KFC ζητά συγγνώμη για τη ναζιστική προώθηση κοτόπουλου «Kristallnacht».

Συγκεκριμένα σύμφωνα με πληροφορίες του aljazeer, το εστιατόριο γρήγορου φαγητού έστειλε μια ειδοποίηση στους χρήστες της εφαρμογής προτείνοντας στους πελάτες να «περιποιηθούν τον εαυτό τους» στην επέτειο της «Νύχτας του Σπασμένου Γυαλιού» του 1938.

Η KFC ζήτησε συγγνώμη αφού έστειλε μια ειδοποίηση σε γερμανούς πελάτες που τους ενθάρρυνε να τιμήσουν τη μνήμη του αντιεβραϊκού πογκρόμ της Kristallnacht με τηγανητό κοτόπουλο και τυρί.

Η αλυσίδα γρήγορου φαγητού έστειλε μια ειδοποίηση στους χρήστες της εφαρμογής την Τετάρτη, προτείνοντας στους πελάτες να «περιποιηθούν τον εαυτό τους» στην επέτειο της Kristallnacht του 1938 ή «Night of Broken Glass», σύμφωνα με χρήστες του Twitter που μοιράστηκαν εικόνες του μηνύματος στα γερμανικά.

«Εορτασμός της Kristallnacht – Περιποιηθείτε τον εαυτό σας με περισσότερο μαλακό τυρί και τραγανό κοτόπουλο. Τώρα στο KFCheese!» διαβάστηκε το μήνυμα.

Μια ώρα αργότερα ακολούθησε μια απολογία, σύμφωνα με την εφημερίδα Bild

«Λυπόμαστε πολύ. Θα ελέγξουμε αμέσως τις εσωτερικές μας διαδικασίες για να μην επαναληφθεί. Συγγνώμη για αυτό το σφάλμα», ανέφερε.

Η Kristallnacht, γνωστή και ως Νύχτα του Σπασμένου Γυαλιού, αναφέρεται στο ξέσπασμα των αντιεβραϊκών επιθέσεων που ξεκίνησαν σε ολόκληρη τη Ναζιστική Γερμανία και σε περιοχές της Αυστρίας στις 9 Νοεμβρίου 1938.

Η Kristallnacht οφείλει το όνομά της στα θραύσματα του σπασμένου γυαλιού που γέμισαν τους δρόμους στον απόηχο της βίας εναντίον εβραϊκών σπιτιών, επιχειρήσεων και συναγωγών από παραστρατιωτικούς ναζί.

Τουλάχιστον 91 Εβραίοι δολοφονήθηκαν, περίπου 7.500 εβραϊκές επιχειρήσεις λεηλατήθηκαν και περίπου 30.000 Εβραίοι άνδρες συνελήφθησαν κατά τη διάρκεια των επιθέσεων, που προανήγγειλαν το Ολοκαύτωμα στο οποίο σκοτώθηκαν περίπου έξι εκατομμύρια Εβραίοι.

Σε δήλωση που εκδόθηκε στο περιοδικό Newsweek, η KFC Γερμανίας είπε ότι το μήνυμα ήταν μια «αυτοματοποιημένη ειδοποίηση push» και η ομάδα χρησιμοποίησε «μια ημι-αυτοματοποιημένη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου που συνδέεται με ημερολόγια που περιλαμβάνουν εθνικές εορτές».

«Απρογραμματισμένο, αναίσθητο και απαράδεκτο μήνυμα»

«Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία εσωτερικής αναθεώρησής μας δεν ακολουθήθηκε σωστά, με αποτέλεσμα να κοινοποιηθεί μια μη εγκεκριμένη ειδοποίηση», δήλωσε η KFC.

Η αλυσίδα εστιατορίων πρόσθεσε ότι «ειλικρινά» ζητά συγγνώμη για το «απρογραμματισμένο, αναίσθητο και απαράδεκτο μήνυμα».

Η ομάδα τεχνολογίας της ανέστειλε τις επικοινωνίες με τις εφαρμογές ενώ η εταιρεία εξετάζει τη διαδικασία.

{https://youtu.be/Jd3L4FIYG-M}

Πηγή dikaiologitika.gr