Fuel Pass 2: Επίδομα βενζίνης για περισσότερους από 3 εκατομμύρια οδηγούς, bonus 15 ευρώ για άυλη κάρτα

0
27
eurokinissi

Ο Χρήστος Σταϊκούρας ανακοινώνει τις λεπτομέρειες για το Fuel Pass 2, το αυξημένο σε σχέση με το προηγούμενο επίδομα βενζίνης που θα ισχύσει για περισσότερους δικαιούχους. 

Το υπουργείο Οικονομικών ανακοινώνει τις λεπτομέρειες του Fuel Pass 2. Το νέο επίδομα βενζίνης θα είναι αυξημένο σε σχέση με το προηγούμενο ενώ θα ισχύσει για ακόμα περισσότερους δικαιούχους. 

Ο Χρήστος Σταϊκούρας ανέφερε: «Παρεμβαίνουμε άμεσα και δυναμικά με ένα ευρύ δίχτυ πάνω από νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Το πράξαμε με επιτυχία κατά τη διάρκεια της πανδημίας το πράττουμε και τώρα. Για την αντιμετώπιση των δυσμενών συνεπειών της κρίσης. Κρίση που έχει μεγαλύτερη ένταση από τις αρχικές ευρωπαϊκές εκτιμήσεις. 

Γνωρίζουμε ότι παρά τις μέχρι σήμερα παρεμβάσεις της κυβέρνησης, παρεμβάσεις πιο γεναίες σε μέγεθος απαιτούνται πρόσθετες ενισχύσεις και ανταποκρινόμαστε στις προκλήσεις αξιοποιώντας τη συνετή εκτέλεση του προϋπολογισμού. Στο πλαίσιο αυτό ερχόμαστε να ενισχύσουμε νοικοκυριά και επιχειρήσεις επιδοτώντας τα καύσιμα. 

Επεκτείνουμε την κάρτα καυσίμων για Ιούλιο – Αύγουστο – Σεπτέμβριο με μεγαλύτερη επιδότηση για περισσότερους δικαιούχους. 

Φυσικά πρόσωπα, φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδα με δηλωθέν φορολογικό εισόδημα 2021 30.000 ευρώ προσαυξημένο κατά 3.000 ευρώ για κάθε επιπλέον μέλος του νοικοκυριού μέχρι 45.000 ευρώ. Οι δυνητικοί δικαιούχοι είναι 3,1 εκατομμύρια από τα 3,5 εκατομμύρια ιδιοκτητών οχημάτων. Για τους δικαιούχους που επιλέγουν ψηφιακή κάρτα το ποσό της ενίσχυσης προσαυξάνεται κατά 15 ευρώ. Η επιδότηση σε ηπειρωτική περιοχή με χρήση κάρτας ανέρχεται στα 80 ευρώ από τα 45 ευρώ που ίσχυε. Για τους πολίτες με κύρια κατοικία σε νησιωτική περιοχή 100 ευρώ από 55 ευρώ που ίσχυε. Για μοτοσυκλετιστές 60 ευρώ σε ηπειρωτική και 70 ευρώ σε νησιωτική. Συνεπώς η επιδότηση καυσίμου ανέρχεται σε 44 λεπτά το λίτρο σε ηπειρωτική περιοχή και 56 λεπτά το λίτρο σε ηπειρωτική περιοχή». 

Η επιδότηση με τα σημερινά δεδομένα ρίχνει την τιμή της βενζίνης κάτω από τα 2 ευρώ. Το κόστος της παρέμβασης είναι στα 200 εκατ. ευρώ. Συνεχίζουμε να επιδοτούμε το diesel για Ιούλιο – Αύγουστο – Σεπτέμβριο. 12 λεπτά το λίτρο στην πηγή, έτσι ώστε το όφελος στην τελική τιμή να ανέβει στα 15 λεπτά το λίτρο. Επιστρέφουμε εντός Αυγούστου αντί για τον Νοέμβριο τον ΕΦΚ πετρελαίου κίνησης στους κατ’ επάγγελμα αγρότες. Θα πρέπει να υποβάλλουν αίτηση σε πλατφόρμα. Ανώτατο όριο συντελεστή ανά στρέμμα όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί στη δήλωση ΟΣΔΕ για το 2021. Προϋπόθεση για τη λήψη της ενίσχυσης να έχει γίνει δήλωση ΟΣΔΕ και για το 2022.

Μ΄έτρα πολύ περισσότερα από τον μέσο ευρωπαϊκό όρο. Επιδότηση ρεύματος και φυσικού αερίου, αναδρομική επιστροφή αύξησης ηλεκτρικού ρεύματος, επιδότηση καυσίμων για 6 μήνες, ενίσχυση κτηνοτρόφων, μόνιμη μείωση ΦΠΑ στις ζωοτροφές, επιδότηση ταξί, η μόνιμη και σημαντική μείωση του ΕΝΦΙΑ, οι δαπάνες φορέων της κυβέρνησης για το αυξημένο ενεργειακό κόστος, το επίδομα θέρμανσης. Μέτρα που έρχονται να προστεθούν σε σειρά πολιτικών στήριξης του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών. Αποδεικνύεται έτσι ότι ως κυβέρνηση είμαστε σταθερά κοντά στην κοινωνία, δίπλα στον κάθε πολίτη και θα συνεχίσουμε να είμαστε για όσο απαιτηθεί, γενναία, αποφασιστικά, υπεύθυνα και ρεαλιστικά. Στηρίζουμε τις ανάγκες του σήμερα δίχως να υπονομεύουμε τις προοπτικές του αύριο».

Ο Θόδωρος Σκυλακάκης ανέφερε: 

«Το Fuel Pass απευθύνεται σε περισσότερους καθώς κάναμε πιο δίκαια τα εισοδηματικά κριτήρια. Οι πολίτες έχουν εξοικείωση με την υφιστάμενη πλατφόρμα και θα μπορούν εύκολα να την χρησιμοποιήσουν. Πώς μπορούμε και δίνουμε αυτή την πρόσθετη βοήθεια; 

Ο ρυθμός ανάπτυξης ήταν πολύ υψηλός το 2021, παρά την καταστροφολογία της αντιπολίτευσης. Η ανάπτυξη αυτή είναι ποιοτική καθώς στηρίζεται κυρίως σε επενδύσεις και εξαγωγές. Ταυτόχρονα έχουμε και μια πολύ σημαντική μείωση της ανεργίας και αυτό επίσης μας δίνει καλύτερη πρόβλεψη για τα δημοσιονομικά περιθώρια του 2022. 

Η αυξημένη ανάπτυξη έχει αντανάκλαση στα δημόσια έσοδα. Είχαμε υπέρβαση του προϋπολογισμού στο πεντάμηνο κατά 2,1 δισ. ευρώ. 

Τα πρώτα στοιχεία για τον τουρισμό δείχνουν πολύ καλή πορεία για Απρίλιο και Μάιο. Είναι πολύ σημαντικό ότι η πορεία είναι ποιοτική. Στηρίζονται κυρίως σε αύξηση του κατά κεφαλήν εσόδου ανά τουρίστα.

Όλα αυτά γίνονται παρά τις τεράστιες εξωγενείς πιέσεις που αντιμετωπίζουμε και επιδρούν αρνητικά στο ΑΕΠ. Ο εισαγόμενος πληθωρισμός που οφείλεται στις αυξήσεις των διεθνών πηγών μας μειώνει το ΑΕΠ. Αυτές οι μειώσεις δεν μπορούμε να τις αντιμετωπίσουμε, δεν μπορούμε να επιδράσουμε, ου΄τε καν η ΕΕ ή οι ΗΠΑ. 

Πρέπει να καταλαβαίνει ο πολίτης ότι είναι βαριά η επίπτωση στην οικονομία». 

Οι ανακοινώσεις LIVE από το υπουργείο Οικονομικών:

{https://www.youtube.com/watch?v=9Fn2_YS_EhM}

 

#FUEL_PASS_2 #ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ #ΕΠΙΔΟΜΑ_ΒΕΝΖΙΝΗΣ
Fuel Pass 2: Επίδομα βενζίνης για περισσότερους από 3 εκατομμύρια οδηγούς, bonus 15 ευρώ για άυλη κάρτα

Πηγή dikaiologitika.gr