Καταγγελία από τον δικηγόρο της οικογένειας του νεκρού στον ΗΣΑΠ ότι «τους τελευταίους δύο μήνες υπήρχαν αντίστοιχα συμβάντα» (βίντεο)

(Φωτ.: Eurokinissi)

Ο δικηγόρος της οικογένειας του νεκρού εργοδηγού στο τραγικό δυστύχημα που έγινε στον ΗΣΑΠ, προχώρησε σε σοβαρές καταγγελίες.

«Όταν χτύπησε στον Άγιο Νικόλαο είχε μεγάλη ταχύτητα, εγώ πιστεύω πάνω από 100 χλμ», είπε ο δικηγόρος της οικογένειας, Δημήτρης Φούτσης και πρόσθεσε ότι «σε κάθε πείπτωση ο Πέτρος και οι συνάδελφοί του πήδηξαν με μεγαλύτερη ταχύτητα» από αυτή που φέρεται να έγινε το δυστύχημα (περίπου 50 χλμ).

Ο δικηγόρος έκανε αποκαλύψεις μιλώντας σήμερα στον ΑΝΤ1 και έθεσε σοβαρά ερωτήματα για ζητήματα ασφάλειας «ως προς τα συστήματα πέδησης» και «ποιος ήλεγχε αυτό το βαγονέτο» ενώ σημείωσε πως πρόκειται «για μια ιδιοκατασκευή των Αυστριακών».

«Τώρα άνοιξαν στόματα» καθώς φτάνουν πληροφορίες στα αυτιά της οικογένειας μετά το δυστύχημα, είπε ο . Φούτσης και ανέφερε ότι «στο παρελθόν, κατά τους τελευταίους δύο μήνες, υπήρχαν και άλλα αντίστοιχα συμβάντα με το συγκεκριμένο βαγονέτο».

Από τους πλέον έμπειρους

Ο άτυχος εργοδηγός ήταν από τους πλέον έμπειρους στην ειδικότητά του, έχοντας συμπληρώσει 16 χρόνια στην εταιρεία, όπως τόνισε ο δικηγόρος. Σύμφωνα με τον κ. Φούτση, από τις μαρτυρίες που υπάρχουν «ο συρμός από την Κηφισιά, από όπου ξεκίνησε, δεν είχε φρένα». Υπογράμμισε πως ο Πέτρος Γιάμαλης, στην ενδοεπικοινωνία, έκανε εκκλήσεις πως «δεν έχουμε φρένα, η πορεία μας είναι ανεξέλεγκτη».

Τόνισε ότι ο εργοδηγός ήταν εκείνος που έσωσε τις ζωές των συναδέλφων του, προτρέποντάς τους να πηδήξουν σε συγκεκριμένο σημείο, στο Νέο Ηράκλειο, καθώς «γνώριζε πολύ καλά τη γραμμή 1» και πρόσθεσε ότι «έμεινε τελευταίος πάνω στον συρμό» που προσέκρουσε τελικά σε τρένο, το οποίο είχε ακινητοποιηθεί στον Άγιο Νικόλαο, προκειμένου να σταματήσει την ανεξέλεγκτη πορεία του.

Η ανακοίνωση της ΣΤΑ.ΣΥ.

Αναφορικά με το τραγικό δυστύχημα, που σημειώθηκε χθες το πρωί στη Γραμμή 1 του Μετρό και ενώ είναι σε εξέλιξη έρευνα που διενεργείται από τις αρμόδιες Αρχές σε συνεργασία με τη ΣΤΑ.ΣΥ. Μον. Α.Ε., διευκρινίζεται, ότι:

– Στο μηχάνημα λείανσης επέβαιναν 5 συνολικά εργαζόμενοι, 2 υπάλληλοι της ΣΤΑ.ΣΥ. και 3 αλλοδαποί, υπάλληλοι της Γερμανικής εταιρείας που εκτελεί το έργο. Ο εκλιπών είναι υπάλληλος της ΣΤΑ.ΣΥ., ένας υπάλληλος της Αναδόχου εταιρείας νοσηλεύεται με σοβαρά τραύματα και οι λοιποί τρεις επιβαίνοντες είναι καλά στην υγεία τους. 

– Οι υπάλληλοι της ΣΤΑ.ΣΥ. μετακίνησαν σταθμευμένο στο σταθμό «Αττική» συρμό στον τροχιόδρομο μεταξύ των σταθμών «Αττική» και «Άγιος Νικόλαος», ούτως ώστε να προκληθεί ελεγχόμενη σύγκρουση εκτός του σταθμού, με τις μικρότερες το δυνατό υλικές ζημιές.

– Διερευνάται ο λόγος για τον οποίο δεν λειτούργησαν τα εφεδρικά συστήματα πέδησης του μηχανήματος λείανσης της Αναδόχου εταιρείας.

– Το έργο λείανσης του τροχιόδρομου ανέλαβε εταιρεία, πιστοποιημένη στο εν λόγω αντικείμενο, μετά από διενέργεια διεθνούς διαγωνισμού. Στις συμβατικές υποχρεώσεις τις εταιρείας, είναι μεταξύ άλλων και η συντήρηση και ο έλεγχος των μηχανημάτων.

– Το τραγικό συμβάν αποδίδεται σε αίτια που αφορούν στον εξοπλισμό της Αναδόχου και η ΣΤΑ.ΣΥ. θα αναζητήσει κάθε είδους ευθύνες για αυτό.

https://player.glomex.com/integration/1/glomex-player.js

Καταγγελία από τον δικηγόρο της οικογένειας του νεκρού στον ΗΣΑΠ ότι «τους τελευταίους δύο μήνες υπήρχαν αντίστοιχα συμβάντα» (βίντεο)

Πηγή dikaiologitika.gr