Νέα κίνηση από τον Σκλαβενίτη πριν «κατακτήσει» την Θεσσαλονίκη

Νέα κίνηση από τον Σκλαβενίτη πριν «κατακτήσει» την Θεσσαλονίκη

Η Λάρισα είναι ο νέος σταθμός του ηλεκτρονικού καταστήματος της «Σκλαβενίτης», καθώς πλέον, μετά την Αττική, το eMarket εξυπηρετεί από τις 4 Οκτωβρίου και τη μεγάλη αυτή θεσσαλική πόλη.

Ο προγραμματισμός της αλυσίδας περιλαμβάνει την επέκταση του eMarket και σε μία ακόμη πόλη πριν φτάσει στη Θεσσαλονίκη, κάτι το οποίο τοποθετείται για το τέλος της τρέχουσας χρονιάς.

Το eMarket περιλαμβάνει 12.000 κωδικούς προϊόντων με δυνατότητα επιλογής του χρόνου παράδοσης από Δευτέρα έως Σάββατο (8 π.μ.-9 μ.μ.), ενώ για παραγγελίες άνω των 30 ευρώ δεν υπάρχει επιπλέον κόστος για την παράδοση. Στην Αττική υπενθυμίζεται ότι για παραγγελίες που γίνονται μέσω του eMarket οι παραδόσεις γίνονται από τις 7 π.μ. μέχρι και τις 11 μ.μ.

Οι αρχικοί σχεδιασμοί της «Σκλαβενίτης» προέβλεπαν ότι το ηλεκτρονικό της κατάστημα, σύμφωνα με την εφημερίδα «Κ», θα είχε επεκταθεί στη Θεσσαλονίκη και μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021, σχεδιασμός όμως που άλλαξε στη συνέχεια και προτιμήθηκε να προηγηθεί η έναρξη της λειτουργίας του eMarket σε δύο άλλες μεγάλες πόλεις.

Ο λόγος αυτής της καθυστέρησης, σύμφωνα με αρμόδιες πηγές, είναι ότι η εταιρεία θέλει να έχει ολοκληρώσει και να έχει οργανώσει πλήρως τις υποδομές που απαιτούνται, ώστε να μην εμφανισθούν στο προβλήματα και δυσλειτουργίες.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το dark store που θα εξυπηρετήσει το ηλεκτρονικό κατάστημα στη Θεσσαλονίκη θα στεγαστεί σε χώρο που ανήκει στον όμιλο και βρίσκεται κοντά στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα του ομίλου έφθασε στη Λάρισα, και πριν επεκταθεί στη Θεσσαλονίκη, στο τέλος του έτους, θα εξυπηρετεί ακόμη μια μεγάλη πόλη

Επιπλέον, η «Σκλαβενίτης» ήθελε να έχει βελτιώσει την αγοραστική εμπειρία στο ηλεκτρονικό της κατάστημα. Έτσι, πλέον, πέρα από τις κατηγορίες προϊόντων, υπάρχουν διακριτές «Συλλογές», όπως το ποια προϊόντα της βρίσκονται σε προσφορά, ποια είναι τα νέα προϊόντα που μπορεί να αγοράσει κάποιος από το ηλεκτρονικό κατάστημα, προϊόντα ειδικής διατροφής (βιολογικά, για vegan, χωρίς γλουτένη, χωρίς λακτόζη, χωρίς ζάχαρη), σύμφωνα με την εφημερίδα «Κ», καθώς και οι σειρές με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της αλυσίδας.

Στα μειονεκτήματα, πάντως, του eMarket παραμένει το γεγονός ότι οι παραγγελίες παραδίδονται στην πλειονότητα των περιπτώσεων -τουλάχιστον στην περιοχή της Αττικής– έπειτα από 4 ημέρες.

Σημειώνεται ότι, εκτός από το ηλεκτρονικό κατάστημα της «Σκλαβενίτης», εξακολουθεί να βρίσκεται σε ισχύ η συνεργασία της αλυσίδας με την εταιρεία efood όσον αφορά την παραγγελιοληψία και όχι τη διανομή των προϊόντων.

Η παραγγελία μέσω efood παρέχεται στις ακόλουθες περιοχές: Αττική, Θεσσαλονίκη, Βόλο, Ηράκλειο Κρήτης, Ιωάννινα, Λάρισα, Πάτρα, Σέρρες και Τρίκαλα.

Βεβαίως σε αυτή την περίπτωση οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν από μια μικρότερη ποικιλία κωδικών (5.500), ενώ υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελίας, που είναι τα 30 ευρώ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει δυνατότητα παραλαβής της παραγγελίας και από το κατάστημα, υπηρεσία που δεν παρέχεται για την ώρα από το eMarket.

Υπενθυμίζεται, σύμφωνα με την εφημερίδα «Κ», ότι συνολικά τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα κατέγραψαν το α΄ εξάμηνο του 2021 αύξηση πωλήσεων κατά 122% σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2020 (στοιχεία της Convert Group), φτάνοντας τα 140,6 εκατ. ευρώ.

Νέα κίνηση από τον Σκλαβενίτη πριν «κατακτήσει» την Θεσσαλονίκη

Νέα κίνηση από τον Σκλαβενίτη πριν «κατακτήσει» την Θεσσαλονίκη Πηγή dikaiologitika.gr