Η efood δεν σταματά μόνο στα Kiosky’s και γίνεται ο ηγέτης στο online delivery

(Φωτ.: Eurokinissi)

Η γνωστή πλατφόρμα efood ισχυροποιείται στην αγορά της μικρής λιανικής με την εξαγορά τεσσάρων εταιρειών του ομίλου Μούχαλη.

Ηγετικό ρόλο στην αγορά μικρής λιανικής και στον τομέα της παροχής υπηρεσιών παραγγελιοληψίας και διανομών θέλει να αποκτήσει ο γερμανικός όμιλος Delivery Hero, μητρική εταιρεία της efood, με τις κινήσεις που έκανε το τελευταίο διάστημα. Συγκεκριμένα, η εξαγορά τεσσάρων εταιρειών του ομίλου Μούχαλη -μεταξύ αυτών είναι τα καταστήματα γειτονιάς και περιπτέρων με την επωνυμία Kiosky’s, που απαρτίζουν ένα δίκτυο με περισσότερα από 500 σημεία πώλησης- καθώς και η γνωστή πλατφόρμα delivery.gr που έγινε γνωστή χθες, κάνουν τον γερμανικό όμιλο πολύ δυνατό παίκτη στην αγορά της μικρής λιανικής, όπως επισημαίνει η εφημερίδα «Καθημερινή».

Το μπάσιμο στη μικρή λιανική αφορά όχι μόνο τον τελικό καταναλωτή αλλά συνολικά τον κλάδο. Η συμφωνία της Delivery Hero δίνει και τον έλεγχο της διανομής χονδρικής στην efood, μέσω της εξαγοράς του 100% της Alpha διανομές (θυγατρική του ομίλου Μούχαλη). Ειδικότερα, η συμφωνία προβλέπει ότι η Delivery Hero θα αποκτήσει το 100% τη εταιρείας Alpha Διανομές και εμμέσως το 99% της INKAT, διατηρώντας την επιλογή να αποκτήσει το 100% των delivery.gr και e-table.gr. Η Alpha Διανομές δραστηριοποιείται στην εμπορία και διακίνηση ζαχαρωδών και κάβας στη μικρή λιανική.

Η ΙΝΚΑΤ αφορά ουσιαστικά την ανάπτυξη των καταστημάτων και περιπτέρων Kiosky’s καθώς και την ομώνυμη πλατφόρμα η οποία έχει ως αντικείμενο τις ηλεκτρονικές παραγγελίες προϊόντων μικρής λιανικής. Η delivery.gr είναι πλατφόρμα παραγγελιοληψίας η οποία δραστηριοποιείται σε 44 πόλεις και έχει συνεργασίες -μεταξύ άλλων- με την ΑΒ Βασιλόπουλος, την Coffee Island, την Pizza Fan, την Pizza Roma, τον «Βενέτη», κ.ά. Η e-table.gr είναι πλατφόρμα κράτησης τραπεζιού σε εστιατόρια η οποία προβλέπει και εκπτώσεις για τον καταναλωτή.

Ενίσχυση της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας

Οι επιχειρησιακές διαδικασίες και το στελεχικό δυναμικό των εξαγορασθείσων εταιρειών θα ενσωματωθούν στο efood για να ενισχύσουν τη στρατηγική ανάπτυξη της εταιρείας στον κλάδο του λεγόμενου quick commerce (παράδοση μικρών ποσοτήτων προϊόντων στους καταναλωτές μέσα σε λίγα λεπτά από την παραγγελία) και στη δυναμική επέκταση της υπηρεσίας διανομής ειδών σούπερ μάρκετ. Σημειώνεται ότι ήδη από τον περασμένο Μάρτιο η efood είχε μπει στην αγορά της μικρής λιανικής με την υπηρεσία efood market. Επίσης, τον Δεκέμβριο του 2020 είχε προχωρήσει στη σύσταση της Delivery Hero Dmart Greece η οποία έχει ως σκοπό -μεταξύ άλλων- τη χονδρική πώληση και διανομή τεράστιας ποικιλίας προϊόντων.

Πάντως, πρέπει να τονιστεί ότι τον τελευταίο λόγο θα έχει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στην οποία έχουν γνωστοποιηθεί οι εξαγορές της efood. Εξάλλου, όπως σημειώνεται στο δημοσίευμα της «Κ», η Επιτροπή έχει βάλει στο μικροσκόπιό της και τις πλατφόρμες παραγγελιοληψίας και διανομής.

Η efood δεν σταματά μόνο στα Kiosky's και γίνεται ο ηγέτης στο online delivery

Η efood δεν σταματά μόνο στα Kiosky's και γίνεται ο ηγέτης στο online delivery Πηγή dikaiologitika.gr