Διστακτικοί οι πολίτες με τα ΜΜM, κατά 45% μειωμένη η επιβατική κίνηση

Διστακτικοί οι πολίτες με τα ΜΜM, κατά 45% μειωμένη η επιβατική κίνηση

Οι πολίτες εξαλουθούν να αποφεύγουν τα ΜΜΜ για τις μετακινήσεις τους – Μειωμένη κατά 45% η επιβατική κίνηση σύμφωνα με τον Νικόλαο Χαιρέτα, Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΣΤΑΣΥ

Με εξαίρεση τα ενθαρρυντικά στοιχεία του Σεπτεμβρίου, τον τελευταίο χρόνο έχει μειωθεί παρά πολύ η κίνηση στα μέσα μεταφοράς της ΣΤΑΣΥ, τόνισε μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 ο Νικόλαος Χαιρέτας, Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ.

Ο κ. Χαιρέτας διαβεβαίωσε πως τηρούνται απαρέγκλιτα τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας στα μέσα μεταφοράς, όπως είναι η απολύμανση των συρμών μετά την απόσυρσή τους, τα ανοιχτά παράθυρα, ο κλιματισμός για να αερίζονται οι σταθμοί, η συνεχής ενημέρωση στους επιβάτες να μην είναι συγχρωτισμένοι είτε σε καθίσματα είτε όρθιοι, ενώ η πλειονότητα των επιβατών φορούν τις μάσκες προστασίας.

«Τα ΜΜΜ εκ των πραγμάτων είναι ένα μέσο που συγκεντρώνει πολύ κόσμο. Εν μέσω κορονοϊού, στις γραμμές 2 και 3 μειώθηκαν οι χρονοαποστάσεις κατά 0,5 λεπτό. Ήταν στα όρια των δυνατοτήτων μας από πλευράς τροχαίου υλικού και ανθρώπινου δυναμικού», σημείωσε ο κ. Χαιρέτας.

Προσέθεσε δε ότι η ΣΤΑΣΥ έχει προβεί σε ανάταξη συρμών, σε προσλήψεις προσωπικού οδηγών και σκοπός είναι να μειωθούν οι χρονοαποστάσεις ακόμα περισσότερο, ίσως κατά μισό λεπτό, αλλά και να ενισχυθεί η Γραμμή 1 του ΗΣΑΠ με συρμούς του μετρό για να αντιμετωπιστεί η κακή κατάσταση εκεί στο ζήτημα των χρονοαποστάσεων.

«Στην ουσία θα δούμε εκεί καινούρια τρένα έως το τέλος του μήνα», επισήμανε.

Γιατί καθυστερούν οι συρμοί – Τι θα συμβεί με τα νυχτερινά δρομολογία

Μάλιστα, σε σχέση με τις καθυστερήσεις για τις οποίες διαμαρτύρονται οι επιβάτες, ο κ. Χαιρέτας, επιβεβαίωσε ότι στον ηλεκτρικό οι συρμοί ξεκινούν με μια χρονοαπόσταση 6 λεπτών, ότι τα τρένα είναι πάρα πολύ παλιά και παθαίνουν συχνά βλάβες και κατά τη διάρκεια των δρομολογίων. Σημείωσε πάντως ότι έχει βγει στον αέρα εδώ και ένα μήνα ο μεγάλος διαγωνισμός ανακατάταξης 14 των παλαιοτέρων συρμών της γραμμής 1 αξίας 70 εκατ.

«Θα είναι το πιο σύγχρονο τροχαίο υλικό που θα έχουμε σε όλη την ΣΤΑΣΥ και έχει μια χρονική διάρκεια ολοκλήρωσης 36 μηνών».

Σε ο,τι αφορά τα νυχτερινά δρομολόγια της Παρασκευής και του Σαββάτου, που σταμάτησαν με τον κορονοϊό και τα lockdown, υπάρχει η δυνατότητα να επανέλθουν εάν διαπιστωθεί αύξηση στην επιβατική κίνηση, χρονικά κοντά στις ώρες που εξυπηρετείται το κοινό ως τώρα. Πάντως δεν φαίνεται προς το παρόν να υπάρχει ανάγκη για επαναφορά του προγράμματος με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, καθώς η κίνηση των επιβατών με τα μέσα μεταφοράς της ΣΤΑΣΥ έχει μειωθεί κατά 45%.

Τέλος, ο Διευθύνων της ΣΤΑΣΥ, υπενθύμισε το πρόγραμμα για τους 7 νέους αεροδρομιακούς συρμούς με το άνοιγμα των σταθμών στον Πειραιά για απευθείας σύνδεση με το αεροδρόμιο, χωρίς μετεπιβίβαση, σε 35 λεπτά.

Διστακτικοί οι πολίτες με τα ΜΜM, κατά 45% μειωμένη η επιβατική κίνηση

Διστακτικοί οι πολίτες με τα ΜΜM, κατά 45% μειωμένη η επιβατική κίνηση Πηγή dikaiologitika.gr